VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag och ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 9-tiden trots dålig sömn under natten.
Drog igång med att vika all tvätten från igår (hänger ju den hemma) och röja undan i köket och lite annat.

Posten har nyss varit här och reklamen är läst, gör jag varje måndag, viktigast är Ica och Netto ifall de har några bra erbjudande. Men inte så mycke kul denna vecka. men å andra sidan så är kyl, skafferi och frys fulla hos mig. Bl a middagar ända fram till första veckan i juli. Så har jag alltid haft det, så behöver man bara köpa dagligvaror då o då som t ex potatis, färska grönsaker, bröd, frukt m m.

Där var även ett häfte med i reklamen om alla företag i Perstorp och det stod även nåt intressant och roligt, så här stod det:

Perstorp har flest kvinnliga företagare i hela Sverige

Riktigt roligt att lilla kommunen Perstorp har den statistiken. Och där bor jag..hehe


Idag skiner solen mellan de vita molnen och runt 9 grader varmt, undrar om det ska bli varmare idag och vårväder. Kvittar mig, jag ska ju stå inne på fabrik och jobba kl: 14-23, så de får gärna regna..hahaha...nä bara skoja. Vädret kvittar mig alltid, inget man kan bestämma över. Finns inga dåliga väder tycker jag. Fast jag går ju inte ut i full storm precis eller värsta regn ovädret och vad gäller åska, då går jag ABSOLUT INTE UT!!!


Nu har Jocke kommit och snart får man väl äta något innan man ska iväg och jobba.

Önskar alla en bra måndag, hörs ikväll/inatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här: