VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min Flitiga Dag

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 10-tiden och drog igång här hemma i stort sett direkt.
Det jag gjort är tvättat 3 maskiner, renbäddat, plockat undan, burit upp överflödiga saker på vinden som tog plats, torkat av här och var, städat toaletten, dammsugat och torkat golven.

Sen fixade jag middagen som jag skulle bjuda mamma och Jocke på, mamma kunde inte komma så jag har precis varit hos henne med mat pga att hon ligger sjuk.
Men Jocke och jag åt och blev helt mätta kan jag säga, orkar knappt röra oss ju..*s*
Det blev en kyckling och grönsaksgryta som jag själv hittat på, kommer att lägga upp receptet med bilder under kategorin "recept" om en liten stund.

Nu blir det inte mycke mer att göra här idag, mer än ta det lugnt känns det som.

Just de ja, i förmiddags så ringde chefen och fråga om jag ville tjäna extra pengar idag. Fick tyvärr tacka nej eftersom jag tvättade och inte kan göra det under veckan plus att jag ju satt igång med städningen så det var saker och ting överallt. men han förstod mig i alla fall.
Har ju jobbat mina 40 timmar veckan som gick plus 10 timmars övertid


Kommentarer


Kommentera inlägget här: