VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke måndag

Kategori: Jag o min vardag

Var på Netto i förmiddags med mamma och fyndade där som alltid när det är ny vecka.
Hittade fräcka sneakers sockar med veckodagarna och supermysiga boxertrosor och massa i matväg.





Sen helt plötsligt var kl: 13.30 och det var dags att gå ut och möta Klara-Stina. Och vi promenerade då iväg till jobb, vilket tar ca 5 min. Hon jobbar med mig nu när jag gör pumpar. kul med sällskap och vi har himla kul ihopa på jobbet och jobbar järnet hela tiden.
300 pumpar i timmen.

Slutade kl: 23 och gick då raka vägen hem och kastade mig i en varm dusch. Inte mått så bra idag ju, hoppas de är bättre imorgon. har massa o göra då.

I alla fall så efter duschen blev det ut i köket för jag hade kommit på en ny maträtt under dagen som jag ville prova och göra, storkok för frysen inför massa eftermiddag/kvälls jobbande.
Det blev en pasta sås med kycklingfilé, svamp, lök, röd och vit paprika, zucchini och en sån där chili pastasås burk.
Gjorde en med vitlöks pastasås igår med färs och samma grönsaker som jag hade med idag och den var riktigt god och det är denna nya med.

Recept finns för den som vill ha...enkelt och snabbt att tillaga....



Så nu är jag klar här med allt och tänkte bädda ner mig i sängen med lite tv, spelat in en del idag ju som jag vill se.

Sov gott så hörs vi imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här: