VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke uppdatering

Kategori: Jag o min vardag

Lördag och jag har äntligen fått sova ut, skönt kan jag säga. Varit mycke jobb ju.

I onsdags så ringde chefen till mig på förmiddagen och frågade om jag kunde komma och lära mig att inventera. Så jag sa såklart ja eftersom jag kan sånt här sedan min tid som arbetsledare på Futurum. Och han säger oxå i telefonen att han vet att jag kan sånt här och att det är bra för mig att göra detta på företaget som resulterar i att jag tar mig högre upp i position på företaget.

Började jobba kl.12, en tjej på jobbet visade hur man gör med papper, scanner och sånt där, och sen bestämmer sig chefen för att vänta till nästa dag, så istället för att cykla hem och börja jobba min ordinarie tid kl.14-23 så stannar jag kvar och jobbar till kl:23, så det blev hela 11 timmar.
Väl hemma var det bara att få nåt litet att äta och en dusch. För sängen fick kalla pga upp tidigt nästa dag och jobba.

Torsdag: Började jobba kl: 7, Anders och jag satte igång att inventera då. Timmarna bara rusade iväg och rätt vad det var så var kl: 16. Men vi gick inte hem då utan vi inventerade klart och slutade lite över Kl: 18. Vilket blev 11 timmars arbete, vi hade ca 20 min midda.
Och nu hoppas jag på att chefen ska bli nöjd med vårt arbete.

Igår fredag så jobbade jag kl: 14-18. Och fick då veta att mitt skift ska gå igång på måndag. Och jag ska börja med förmiddag som är Kl: 06-14. Vilket betyder att jag får lite kvällar hemma. Ska bli skönt för jag har ju jobbat eftermiddag under hela april månad.

Så nu innebär mina tider att jag har förmiddag mån-fre Kl: 06-14 jämna veckor och eftermiddag ojämna veckor, mån-tors Kl. 14-23 och fre Kl: 14-18.
Fast vet ännu inte vem som är min medarbetare.

Är så superglad för att jag äntligen fått fast anställning och att chefen ger mig ansvar här och där med olika arbetsuppgifter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: