VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mysiga Capribyxor

Kategori: Jag o min vardag

Jag gillar ju såna där byxor som är korta och slutar lite under knäna eller ja halvvägs på vaderna som man kan puffa till, inte några finbyx aktigt. Har t ex ett par grå camouflage i prasselaktigt material och snöre i midjan och ner till som jag puffar upp och ett par svarta i ungefär samma stil.

Så nu hittade jag för 2 veckor sedan capribyxor i bomull, såna där i jogging modell.
Slog till på 2 svarta direkt på Cellbes och fick dom förra veckan. Alltså dom var så himla sköna så jag beställde 2 till, ett par vita och ett par gråa och dom fick jag igår.
Vill ha fler ju...haha..dom svarta är tänkta att jag ska ha på jobbet.






Där är muddar ner till som jag puffar upp eftersom jag är så kort så slutar ju dessa byxor halvvägs på vaderna och jag vill ha dom  precis under knäet ungefär.
Kommer nog o bli mina favoritbyxor i sommar.
Ska hålla koll på rea sidorna ifall de säljs ut billigare inom kort, då slår jag nog till och köper ett antal till. Kommer ju fler somrar framöver och då kanske det inte går att få tag i dessa mer



Kommentarer


Kommentera inlägget här: