VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ordern klar

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade 04.40 efter en natt med dålig sömn. När ska jag få sova ordentligt undrar jag..*suck*.

Jobbade kl: 06-14, höll på med dessa eviga toa sitsar till ca 12.00, så skönt när den var klar så jag ropade rakt ut i luften så halva fabriken hörde det..haha.
Därefter återgick jag till mitt vanliga arbete med att bl a tvätta lite paneler.

Mamma och Jocke kom och mötte mig utanför jobbet, oxå cykla vi upp till Netto.
Köpte lite billig paprika, en starkare variant och lite annat jag behövde som t ex deo, svamp, majs.

Väl hemma så röjde jag en del. oxå fixa Jocke och jag midda och åt till Glamour.
Jag åt stekt kycklingfilé med potatis och min egen svampsås med en sallad.


                     

Min midda                                      Jockes midda


Och nu är det CSI på tv som jag ska se, sen blir det sova.


TÄNKER PÅ ER, NIKKI OCH EMMA, HOPPAS ALLT LÖSER SIG TILL DET BÄSTA OCH ATT HON INTE FÅR MEN FÖR LIVET. STACKARS LITEN


Kommentarer

  • emma g säger:

    tack för dina ord <3 värmer

    2010-05-19 | 12:47:18

Kommentera inlägget här: