VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sängen kallar mot min vilja

Kategori: Jag o min vardag

Snart dags och gå och lägga sig, fast jag inte vill egentligen. Känns ju konstigt att lägga sig tidigt varannan vecka nu med tanke på att jag ju jobbat ständig natt i 5 månader och ständig eftermiddag i 1 månad och varit vaken även de nätter jag varit ledig.
Men måste ju sova innan klockan ringer 04.45 imorgon. Hoppas bara att jag lyckas somna oxå.

Har ikväll beställt nya mattor till mitt kök, tog det med express, kosta bara en tjuga extra, kan inte bärga mig med vanlig tid det tar innan man får ett paket. Kommer foton på dessa sedan. Det stod att jag skulle få dom senast tisdag, hoppas...
Blev svarta cargobyxor (såna som slutar en bit under knäet) och boxertrosor oxå.




Vitsippor i våran stadspark


Sov gott alla läsare.............

Kommentarer


Kommentera inlägget här: