VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdag

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl: 04.45 och kände då att jag hade gjort mycke för att få en timme sömn till, så trött jag var alltså. Hoppas verkligen på att få sova i helgen.

Varit och jobbat kl: 06-14, så äckligt varmt och fuktigt hela dagen.
Mamma mötte mig när jag slutade ochh vi cyklade upp till Netto och då började de åska, kom några riktigt obehagliga knallar, jag gillar inte alls åska.

Nu är jag då alltså hemma och funderar på att sträcka ut mig i sängen en halvtimme trekvart och sen dra igång och röja lite.
Middan är ju fixad, blev fisk över från igår så jag behöver bara koka potatis och slänga ihopa en sallad. Skönt...





Kommentarer

  • Anonym säger:

    sakna läsa//eg

    2010-05-28 | 09:51:17

Kommentera inlägget här: