VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vill men lite ork eller nåt

Kategori: Jag o min vardag

Dåligt med bloggande nu när jag jobbar förmiddag, tar rätt bra på mig att gå upp kl: 04.45, jobba 6-14, hem och fixa här hemma och ibland är det iväg i ärenden, sen är det midda som ska lagas och ätas, den dagliga duschen. Oxå tillbringar jag kvällen med Jocke. Sängen blir de runt halv 11 för att försöka varva ner. Somnar runt midnatt och vaknar runt 2 igen, men sonar om. Så det blir typ 4-5 timmar sömn per natt. Men väl på jobbet så är jag hur pigg som helst och jobbar till 110%.
Så det finns lixom inte mycke och skriva om nu när mitt liv handlar mycke om jobbet o så.

Har i alla fall börjat känna av min position som skiftansvarig, lär mig mer och mer och gör massa viktiga transporter till utlastnigen, fixar med pallflaggor och etiketter som man gör som ansvarig.
Himla kul och varierande arbete jag har nu mot innan när jag jobbade natt. Men sen sköter jag mig själv helt så gott som helt och hållet, i alla fall när jag jobbar eftermidda.
Vet dock inte än vem som ska jobba med mig på mitt skift, har där inte kommit nån till måndag så blir de ju ensam, men de gör inget.
Nu denna veckan har jag haft en ryska hos mig som jobbar dagtid, jättetrevlig, bara varit i Sverige i 9 månader och super duktig på svenska, jag lär henne vad våra olika saker heter på svenska som
t ex; tång, pallkrage, säck, mellanlägg osv.

Idag var mamma, Jocke och jag på Netto, blev rätt mycke olika gott som t ex; cloetta stycksaker ta 4 st för 20kr, 2 påsar halstabletter för 15 kr, chips till helgen och cola såklart.

Träffade på massa folk där i affären, bl a goase tjejen Emma femma..ja minns du Emma för några år sen när jag gick o ropade det till o från krogen..*ASG*.




I måndags var jag oxå på Netto och hitta då en ny smak i Fun Light saften, så god alltså, måste provas kan jag säga och till ett glas behöver man bara typ en tesked saft, de smakar jättemycke nämligen.




Kl:21.00 är det Criminal Minds som gäller och vi ska nog äta chokladpudding då..*slurp*

Sov gott om vi inte hörs mer idag





Kommentarer

  • ☆ ☆ ☆Emma☆ ☆ ☆ säger:

    va den nya saften god ;) massa gotte där :) hehe

    2010-05-07 | 08:27:25
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • ☆ ☆ ☆Emma☆ ☆ ☆ säger:

    haha ja de minns jag ;)

    2010-05-07 | 08:27:52
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: