VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

81 år imorgon

Kategori: Jag o min vardag

Imorgon fyller min lilla mormor 81 år, märks inte på henne. Hon har sitt eget hem och sköter allt själv. Tyvärr träffas vi inte så ofta pga att hon bor så långt bort och jag har inget körkort.
Men vi klarar oss ändå.

Så idag har jag varit och köpt ett stort fint kort som jag skickat för att önska henne grattis på sin dag!!

Varit och jobbat oxå en massa 6-14. Fick minsann städa hela kontoret o trapphuset o massa gångar dit upp pga att ordinarie städerska var sjuk. Men de gick bra det med. Dom vet ju att jag är flexibel och kan de mesta så.
Detta var pga besök från USA. Allt på företaget skulle ju vara rent o fint.

Tvättat och fixat midda o morgondagens frukost. Middan idag blev min egen potatismos(ja mos idag igen, men de är ju såå gott), ugnsbakade morötter o ugnsbakad kycklingfilè med brysselkål som jag stekte efter att jag kokt de en stund.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: