VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härligt, härligt, härligt

Kategori: Jag o min vardag

Ja nu var det någon dag sen igen som jag bloggat, men tiden räcker ju inte till när jag jobbar eftermidda tråkigt nog.
Gör väldigt ansträngande arbete på jobbet just nu som gör att man får ont i armar, axlar och nacke, så jag har haft huvudvärk sen i måndags, skönt det är fredag imorgon så man får lite helg. Fast helgen blir inte lugn. Ska damma, byta dukar och gardiner, upp med allt julpynt och det är inte lite sånt jag har kan jag säga, tar flera timmar att få ordning på. Men de gör inget, för jag gillar att julpynta och pyssla och ha mig.

Men i alla fall är jag dunderlycklig nu, det har snöat i stort sett hela tiden i 2 dygn så nu har vi snart 2 dm, och mer hoppas jag ju på.
Snön är tidigare i är så hoppas att detta innebär att vi får massa snö till jul oxå.
Jag fullkomligt njuter när de blir vinter och vi får massa snö, helt underbart alltså.
Ska försöka ut och göra mina berömda änglar i helger och hoppas få någon med mig som kan ta kort på detta "fenomen"!!!

Nu blir de sen frukost och lite annat.

Önskar alla en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: