VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Monday morning!!

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och ännu en ny vecka. Dags och jobba eftermidda hela veckan. Faktiskt riktigt skönt att slippa gå upp halv 5 eftersom det blev en ganska lång natt.
Nu sitter jag här och funderar på om jag har lust och cykla till Netto, mamma vill ju dit. Så jag får nog göra det, vet hur det är och cykla och handla själv, roligare med sällskap.
Där är ju dessutom julmust på flak för 69kr, hela 24 burkar. Min favorit som så många vet. Ett stort MÅSTE vid denna tiden på året.

Just de ja...ni som vet om min lilla hemlis. Den går framåt nu, den går åt rätt håll, jag riktigt njuter av den. Vilket jag har rätt att göra efter månader av tystnad och tålamod. Små bomber som jag släpper lite då o då...men den stora bomben kommer inte förrän nästa månad nån gång..haha!!!
Så j-a gott ska det bli alltså.... Kommer att bli helt underbart!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: