VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Önskar vitt nu

Kategori: Jag o min vardag

Precis cyklat hem från en 9 timmars arbetsdag i snöblandat regn.
Hörde att de är oväder på gång en bit ifrån Skåne. Hoppas det kommer hit med massor av snö.
Min önskan är att får vakna upp imorgon och se att det är helt vitt ute. Så underbart det hade varit.
Längtar ju efter snö så gott som alltid.
Alla som känner mig vet ju hur galen i snö jag är..hehe

Nu ska jag ta mig en dusch och en liten fika, sen blir det sängen och titta på de som jag spelat in från tv som jag spelat in under kvällen. Tur jag har en inspelningsbar dvd, vad hade jag gjort utan den...jo fått abstinens, finns ett antal program som jag följer ju som jag inte kan se när jag jobbar eftermidda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: