VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Spindel i plast

Kategori: Jag o min vardag

Alla som känner mig vet vilken fruktansvärd spindelfobi jag har. Det är hemskt. Det riktigt söker mig så rädd jag är när jag stöter på en sådan. Och ser jag en så springer jag det fortaste jag kan så långt bort från den jag kan, oxå får nån annan ta bort den innan jag kommer tillbaka...

I alla fall så stod jag idag o gradade upp ett gäng toasitsar o la på ett bord på hög, gick ifrån en stund lite senare och när jag kom tillbaka så började jag ta av dessa och montera och packa.
När jag gör detta så sträcker jag bara ut höger arm och tar en toasits till monteringsmaskinen utan att titta, man ser ju lite i ögonvrån typ. och några lager senare dyker det helt plötsligt upp en svart spindel, skrek rätt ut i luften o rusade iväg.
Såg sen att det var en spindel i plast men hon jag jobbade med tog ändå bort denna till mig.

Fick senare veta att det var en kille på lagret som skojade med mig, trots han vet hur rädd jag är.
men de var helt klart att han gjorde detta pga mina MFF lappar lite här och var som jag la på lagret när dom vann SM, och han gillar ju HIF...

Usch alltså, det var inte alls kul detta...hjärtat slog i 110 och håret på armarna och i nacken reste sig....brrrrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: