VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Den hårda fredagen

Kategori: Jag o min vardag

Igår var det då fredag och de hände en del, tuff dag med mycke.

Börja med att jag gick upp halv 8 efter endast 4 tim sömn. Kl:9 började jag jobba och höll på till 18.00, vilket blev 5 timmars övertid eftersom mina fredagar när jag jobbar eftermidda endast är 4 tim mellan 14-18.

På eftermiddagen så messar min kompis/granne om jag ska vara med och festa. Ringer upp henne och de visar sig att Christian oxå ska dit. Men jag har ju inget och dricka säger jag, och då erbjuder hon sig att handla till mig eftersom hon ändå ska på systembolaget, så snällt alltså.

Så kl: 18.05 cyklar jag då hem från jobbet, då står mamma i sitt sovrumsfönster och väntar in mig. När jag då öppnar vårt (mammas o mitt) cykelrum så ser jag nåt mycke glädjande...en hel flaska 1 1/2 liters julmust.
Så himla snäll mamma som tänkt på mig när hon såg detta på Ica...wow, va glad jag blev. Fullkomligt älskar den drycken ju, skulle kunna leva på den alltså.

Hem och tog en dusch och landade hos Emma strax innan 19, snabba ryck..men så bor hon oxå på 2a vån i min trappa.

Där var hennes flickvän och Christian. Blev massa dricka, prat om gamla minnen och annat...plus att jag avslöjade en sak för Emma och Malin...hehe..dom log lite lurigt och gjorde konstig min när jag berättade..haha..vi vet varför.

Sen råkade Emma spilla ut öl över sin laptop så den sluta fungera, utan musik kunde vi ju inte vara så vi gick ner till mig istället...då kom Robert utanför balkongen, vi bytte nr och sen messa vi och han kom upp o gjorde oss sällskap en stund...

Vid midnatt var det tänkt att gå till Flamman för där var karaoke. Men Emma blev för full som vanligt..haha..och orka inte gå dit.
Gjorde inte så mycke, för när alla gått så var jag så trött ändå. Så jag somna ganska snabbt kan jag säga.




Emma busar i kartongen som min 42 tums plasma tv varit i

Kommentarer


Kommentera inlägget här: