VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En hel vecka

Kategori: Jag o min vardag

Jaha, då har man varit hemma från jobbet hela veckan pga en seg influensa. Känns inte alls bra. år o dagar sedan jag behövde vara hemma så länge pga sjukdom.
Och utanför dörren har jag ju inte varit sen förra fredagen, börjar kännas, får ta mig ut imorgon och få lite frisk luft. Hoppas det är lika fint väder då som vi haft under veckan.

Har hittat hyllor till alla mina dvd filmer och tv-bänk på Ikea som jag vill ha, så nu försöker jag ragga någon med körkort så man kan komma dit. Men inte så lätt, min vänkrets består mest av personer som inte har körkort, o har dom så har dom ingen bil.

Annars blir det en lugn fredag. Göra nåt gott att äta o titta på idol ikväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: