VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Info pumpning

Kategori: Jag o min vardag

Har under kvällen pumpat Jockes (mitt ex) flickvän Lino på info om en viss person. Haha, fast behövde inte pumpa henne på info, hon delade med sig så frivilligt så, till och med hon som sa att om jag undra nåt var det bara att fråga.

Och kan ju säga att det bara varit positiv info så här långt och detsamma gäller reaktioner ang vad jag sms:at till henne som hon fört vidare till denna person.
Kan bli spännande detta eller inte alls. Får väl se...
Hoppas på de bästa i alla fall, annars är de bara att lämna ämnet och gå vidare.

Jag är ju en stor och stark "survivor" i alla lägen:)




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vill du tjäna pengar på din blogg ?? Det är plättlätt!! Klicka på "annonsen" jag har ovanför min header bara... :D

    2010-10-20 | 20:39:56
    Bloggadress: http://angelicahighonlife.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Fin blogg du har! :)

    2010-10-20 | 20:49:25
    Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: