VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte likt mig

Kategori: Jag o min vardag

Usch, tredje dagen nu som jag sover en timme runt 16-17 tiden. Inte alls likt mig. Måste vara duster från influensan jag hade i 8 dagar med massa feber.
Längtar till helgen så jag kan få slippa gå upp halv 5 och kanske känna mig piggare på dagen och kvällen.

Idag har jag jobbat kl: 6-14 och ännu en dag som jag sluppit inventera. Hoppas att de dröjer ett tag till innan chefen kommer och rycker bort mig för detta igen. Riktigt trött på siffror, artikelnummer osv...

Idag blev det god midda, blev så äckligt mätt så jag knappt kunde gå ur soffan på en timme..haha

Stekt ytterfilé med potatis, kokta morötter och min egen champinjonsås.





Började på boken "Ego woman" igår, så tänke nu efter "Efterlyst" gå och bädda ner mig i sängen och läsa vidare på den.


Natti natti på er alla läsare..hörs imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: