VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Massa söndagsmåsten

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag verkligen varit igång här med att städa i massor. Så nu är här riktigt rent och fint. Och nu ska de minsann hållas. SKA dammmsuga varannan dag, måste...fy på mig annars ju..haha

Som man säger när man städar att man springer och plockar är och var så med de tänket blev de även s k plockemat..lite av varje...Potatisgratängen som blev kvar från igår, köttbullar, prinskorvar och wokgrönsaker. Riktigt gott var det




Efter detta tog jag en paus inne i sängen med filmen "The Rig"....ganska så bra för att vara en monster film där monstret dödade alla utom som i alla andra såna filmer.

Och nu har jag nyss bakat citronmuffins, som kommer upp i min matblogg om en liten stund
http://mariesrecept.blogg.se




Kommentarer

  • Anonym säger:

    nej kan ej kommntera under de inlägget ja ville , hon på ditt jobb , bor porten bredvid mej :)



    goda kakor & ,mat =)

    2010-10-18 | 05:13:28
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Man blir medlem på bloglovin.com. Där kan man lägga till olika bloggar så att man inte glömmer bort dom. Varje gång man tittar på bloglovinsidan så ser man om något nytt inlägg har komit upp från dom bloggar man läser. På det sättet har man alla bloggar man läser samlade på en och samma sida. Om du gillar min blogg och vill läsa den så brukar jag vara intresserad av att ta reda på vilka det är som läser min blogg. På det sättet ger vi varandra trafikutbyte så att vi båda får fler läsare. Är du intresserad?

    2010-10-18 | 11:53:39
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: