VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nya läsare

Kategori: Jag o min vardag

Slutade jobba kl:23 och hunnit med en dusch och lite mat från igår som var kvar som jag värmde i micron, även haft med en portion på jobbet...Recept finns i min matblogg http://mariesrecept.blogg.se



Nu när jag loggade in här så hittade jag flera nya kommentarer och det var endast från helt nya läsare, så himla kul när man får respons. Ska in och ge feedback till dessa och spana in deras blogg.
Synd man inte har tid och följa allas bloggar varje dag, får bli genomkörare då och då istället.
Att blogga och läsa andras bloggar är himla kul. Fast sånt där med massa mode och skönhet är ju inte min grej precis. Jag är jag bara och enkel och sminkar mig inte ju, långt mindre finns det typiska tjejkläder i mina garderober.

Jobbet idag har varit bra. Har ju sällskap nu när jag jobbar eftermidda. Claudia går 18.00 och Monica är där lika länge som jag, alltså till 23.00. Kul och ha någon och prata med mellan varven.

Nu blir de lite inspelat från kvällens tv program som jag inte kunnat se på.


Just de ja, köpte ju 2 blommor igår till mina nya krukor och satte dessa i köket.



Natti och sov så gott alla läsare









Kommentarer


Kommentera inlägget här: