VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pysseldags dille

Kategori: Jag o min vardag

Sov lite längre idag. Kände att jag behövde det. Ska ju iväg o jobba kl:14-23.
Men idag skulle jag helt klart vilja vara hemma, är på sånt pysseldille humör med att städa, putsa fönster, byta gardiner, sortera här o var, röja ur garderober osv.
Hoppas den känslan sitter kvar till helgen.

Härligt väder idag igen med sol, dock bara 9 grader varmt. Märks att vi går mot vintern. Men inte mig emot, älskar ju snö och är inte frusen av mig.

Korvgryta och ris blir jobbematen idag. Har lite färdiga middaga i frysen när jag ska jobba em, bara o koka ris eller vad jag nu vill ha till sen är de klart. Perfekt när man har lite fritid...

Ha en bra dag gott folk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: