VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Riktigt lugn lördag

Kategori: Jag o min vardag

Igår tog jag de så lugnt som jag inte gjort på evigheter.
Bara massa gott o äta..ja dagen efter kan jag äta o äta o äta..haha
Blev lite filmer o dvd boxen säsong 2 av Angel. Dock inte riktigt klar med denna.
Tvättade ju lite oxå. Skulle ha städat men det tänkte jag ta idag. Ska ju inte börja jobba förrän kl:14 imorgon..ja om nu inte chefen hör av sig senare o ändrar mina arbetstider, vilket han gjort nu i flera månader så fort jag ska ha eftermidda. Men känns inte som att det är dax för inventering än, men de lär säkert komma inom kort eftersom inget stämmer i programmet.

Nu är de repris av "Idol" som gäller. Hade ju lite fest i fredags och vissa hade svårt o vara tysta då så man kunde höra. Så jag vill gärna hålla mig riktigt uppdaterad hur dom utvecklas.

Jay Smith är min favorit och han måste bara vinna alltså, annars fattar jag inte hur svenska folket tänker när dom röstar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: