VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Städat & "Snickrat"

Kategori: Jag o min vardag

Sedan jag kom från jobbet har jag städat och pysslat runt här hemma.
Skönt och få undan allt nu när en ny eftermiddagsvecka på jobbet är på ingående, vilket ju innebär att jag jobbar mellan kl:14-23.

"Snickrade" även ihopa ett nytt middags recept för en stund sen. Riktigt gott som jag verkligen rekommenderar. Provar ni så lovar jag att ni inte kommer att ångra det.
Ingredienserna denna gången blev; bacon, svamp, purjolök, ris, vitlök, turkisk yoghurt, riven ost.
Döpte den till "Maries Mixade Gratäng" och den ligger nu ute i min matblogg

http://www.mariesrecept.blogg.se


Sitter här nu i soffan och är orörligt mätt..haha!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: