VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

05.10

Kategori: Jag o min vardag

Ja, det var det klockslaget jag vaknade idag. Och kunde icke somna om så det var lika bra att gå upp.
När jag vaknade och kollade klockan på min mobil så såg jag 2 missade samtal, det senaste kl:00.39. Himla tur är att jag har mobil på ljudlös när jag sover. För det är just sådant här man inte vill vakna av.
Och den som ringde visste mycke väl att jag sov och skulle upp tidigt och jobba. Så funderar skarpt på att ge personen en avhyvling. För så gör man inte anser jag.
Ettrig beundrare kan jag säga..

Jaha nu ska man strax iväg till jobbet och inventera igen, hoppas verkligen jag blir klar idag.
Det som är kvar är lite knepigt för det är 2 olika områden där jag kommer att få dra typ 50 pallar med handtruck för att komma åt allt som står bakom, och detta för att komma åt att läsa på pallflaggorna vad det finns i pallen och antalet. Mindre kul kan jag säga.
Ska försöka ta hjälp av en av killarna ute på lagret.

Märks ute nu att hösten är riktigt på ingående. Inte mig emot för då kommer vi ju närmare vintern och jag får min snö (eller hur Åsa o Rosis).


Nähä, dags och göra sig klar...

Önskar er alla en underbar tisdag



Kommentarer


Kommentera inlägget här: