VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

16 tim av 24

Kategori: Jag o min vardag

Varit o jobbat kl:07.00-16.00 och såklart inventerat idag igen.
Lagerchefen var sjuk idag, så jag har fått hjälpa de två andra killarna lite som oxå är på lagret.

Vid halv 3 tiden fick jag ett meddelande via en annan från chefen att jag skulle jobba kl:23-07 inatt, men tackade nej. Det hade ju lixom blivit jobba 16 tim på ett dygn
Då fick jag sms om att jag skulle försöka lösa det o att om inte de levereras till kund i tid så kan de bli att flera mister sitt jobb.
Anser inte att de är mitt problem att dom inte kan hålla sina leveransdatum. Jag har ju lixom jobbat mina 8 tim idag precis som jag ska. Och att komma så sent på eftermiddagen med detta är inte så kul, för de första vill man ju få lite sömn o vila innan det är dags o jobba igen o de hinner man inte på 7 tim. Inte jag i alla fall, kan inte somna på beställning, plus att jag har svårt o gå ner i varv när jag kommit hem efter jobbet. Annars hade jag gärna jobbat natt, för de är en perfekt tid att jobba på eftersom jag är nattmänniska.

Mötte upp med mamma och var på Ica, fyndade blillig mat igen...mumsig kassler som jag skär i tunna skivor o har som pålägg o lite annat helggott.

Nyss ätit egen påhittad wokgryta o ris, hade en portion i frysen så det var ju bara att koka ris, skönt att ibland få slippa stå o kocka länge.

Snart en dusch, diska och kolla "Halv åtta hos mig" och "Idol"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: