VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ack vad jag bedrog mig

Kategori: Jag o min vardag

Varit o jobbat kl: 7-16 som vanligt med inventering o när jag var klar så gick jag upp till ägaren o berättade detta plus meddelade hur mycke som inte stämmer.
Så nu kommer jag o jaga varenda kotte på jobbet med blåslampa o dra dom i öronen så dom gör rätt o som dom ska...haha..inte så allvarligt som de låter.
Men måste göra nåt för ägaren sa idag att jag ska börja om på en ny runda inventering o hålla på tills allt stämmer o gör inte alla sin bit så kommer det ju aldrig att stämma.

Vi har ett hus vi kallar pumphuset pga alla pumpar o delar som är där o när jag höll på att flytta runt pallar där så känner jag lukten av nåt dött o sen ser jag en liten, liten kaninunge som ligger där död på golvet. Usch va ont de gjorde i mig o veta att den på nåt sätt tagit sig in o sen inte kunnat komma ut igen, utan svält ihjäl. Fick ta tag i mig o fixa så den kom ut där ifrån, inte så trevligt kan jag säga.
Stackars liten så liten o söt den var.

När jag kom hem från jobbet så hade mamma varit o lämnat kotletter till mig som hon hittat billigt på Ica, snäll mamma jag har, så jag har nyss ätit midda bestående av Kotlett, potatis, egen sås o wokgrönsaker. Riktigt gott o jag äter ju inte kött så ofta. Aldrig varit så glad för det, fisk o kyckling är mycke godare.

Nähä, nu ska jag vika tvätt o plocka lite här innan det är lite tv som gäller, får ju inte missa "Idol".

WOW, va jag är flitig med min blogg nu..hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: