VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en givande dag denna vecka

Kategori: Jag o min vardag

Sitter just nu och tittar på "Halv åtta hos mig", ett mycke bra och trevligt program. I alla fall för mig som gillar matlagning.

Idag gick jag upp halv 7. Varit och jobbat kl: 8-17. Även idag blev det på kontoret med inventering. Och idag verka det som att det blev klart. Men i och med nytt system så lär jag ju bli uppkallad då och då för kontroller så det funkar med rätt antal osv...

Mamma kom och mötte mig när jag slutade och vi var på Netto och fyndade mycke mat och sen inom Ica oxå en runda för min lilla katt behövde mer sand i sin låda. Får aldrig understiga ett djup på 10 cm, min regel och så mycke trevligare för katten att det inte blir blött och geggigt.

Hitta en ugnsfast form oxå på Netto för endast 39kr. En sån där med handtag på kortsidorna. Har ju bara olika i glas och porslin. Så till helgen ska den invigas med en ny maträtt jag tänkt hitta på.
Att hitta på nya maträtter är en stor passion för mig.





Nä, nu är det dags för säsongstart av "Idol" på TV.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: