VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blir alltid så sugen

Kategori: Jag o min vardag

Precis tittat på "Halv åtta hos mig" och gjorde faktiskt midda lagom till det började. Blir ju alltid så sugen på något när jag ser att det lagas mat.

Skinksnitzel, råstekt potatis och en massa olika wokgrönsaker blev det idag.




Imorgon funderar jag på att göra kålpudding, känns som år och dagar sedan jag åt detta.
Blev så sugen på det när mamma sms:a att hon ätit det tidigare idag. Ska bara komma ihåg att ta fram färs ur frysen ikväll och dessutom koka kålen, så jag slipper stå och kocka så länge imorgon när jag kommer hem från jobbet.
Ja om de nu blir något jobba av, mår ju fortfarande inte så bra, men är jag feberfri så tänker jag försöka. Trött på att vara hemma, blir så rastlös eftersom man blir så orkeslös.

Nu ska jag titta på "Idol"...spännande vilka som går vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: