VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagens idol uttagning

Kategori: Jag o min vardag

Sassa, Björn och Alice vill ju jag ska gå vidare. Men tyvärr kan bara en kille och en tjej gå vidare idag enligt reglerna, så därför hoppas jag på dessa 3, varav den 3e kommer med i efterhand.
Finns ju även Elin..Men näe..de 3 förstnämnda är nog allt mina favoriter faktiskt.

Coolt oxå att jag hörde Alice som lite Tina Turner innan även Laila Bagge påpeka det.

Blir nog en spännande säsong med så mycke olika sångröster och stilar.
Men har ännu inte satt någon favorit, fast kände från första gången jag såg Linda Varg att hon kan gå långt, ser redan ut som en stjärna dessutom.

Nu dröjer det drygt 2 timmar tills vi vet vem de är som går vidare....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: