VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag i nytt sällskap

Kategori: Jag o min vardag

Jobbade först kl:06-14 med dom eviga toasitsarna som kommer med jämna mellanrum, fast det roliga är att företafet säger att jag är den som är duktigast o snabbast med att montera dessa. Sånt blir man glad över.

Fixade o hade mig när jag kom hem från jobbet o efter middagen jag åt så la jag mig på rygg i soffan o råkade slumra till o vaknade efter 20 min...ooops då var klockan nästan halv 6, då var de bara o kasta sig in i duschen..bråttom, bråttom ju.
Men jag är snabb med sånt så de fixa sig i tid. Tur att man inte är sån som håller på med smink o frissan osv för då hade jag väl behövt en timme eller nåt...haha

I alla fall så vid 18-tiden på så kom Sabina hem till mig, vi har aldrig förr umgåtts men pratat o så via min granne plus mötts här o var ungefär.
Vi satt o snacka o kolla idol o spotify såklart o hade himla trevligt. Snacka såklart massa "skit"..haha..och ni skulle bara visst om vem/vilka..haha!!
Sen fick vi ett ryck o bestämde att gå ner till flamman o kolla folket.
Som vanligt lite folk där men trevliga Robert med vän var där o kom o satte sig vid vårt bord.
Sen bar det hem vid halv 2 tiden. ja dom stänger ju tyvärr kl:1...synd för det är typ då folk börjar bli på G ju.

Denna kväll igår med Sabina gör jag gärna om snart igen o så kände hon oxå. En mycke enkel tjej att umgås med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: