VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fy för tjuvar

Kategori: Jag o min vardag

Idag när jag kom till jobbet upptäckte jag att någon druckit upp min yoghurt, var lixom halva kvar, o dessutom satt in paketen i kylen igen. Detta hände för 2 veckor sen oxå. Så idag satte jag upp en lapp med texten...
"Du som druckit av min yoghurt bör söka upp infektionskliniken omedelbart"

Haha, rätt åt personen, har mina misstankar...
Hoppas han/hon blir riktigt orolig.

Har i alla fall jobbat idag Kl:7-16, med inventering igen, himla springande mellan alla hyllor, pallar osv o datorn hela dagarna. Börjar kännas i huvud och kropp nu. Plus att jag sovit kanske 4 tim per natt sen i söndags. Så det är verkligen välkommet med helg imorgon kan jag säga.

Egen hemmagjord mos med fiskpinnar har jag ätit idag. År o dar sen ang fiskpinnar pga bilder jag fick se 1995 hur dessa görs på Findus, icke aptitligt kan jag säga. men idag gick dom ner o de va faktiskt riktigt gott. Oxå min egen gurkmajonäs till detta....ett måste till mos ju.

Ska nu kolla "Halv åtta hos mig", Idol" och CSI..efter det funderar jag på att göra min egen röra till mackor med tonfisk, rödlök, dill, majonäs, creme fraiche.

Trevlig kväll önskar jag alla mina läsare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: