VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gammalt & Nytt

Kategori: Jag o min vardag

DAGENS INLÄGG KAN MAN VERKLIGEN KALLA UT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA

Gjorde en sak igår för att få bevisat att min s k pojkvän, som jag inte haft nåt ihop med dom senaste veckorna, ljugit för mig en hel massa som jag redan misstänkte direkt. Men är sådan att jag vill ha bevis innan jag gör saker o ting. Och idag fick jag bevisat att han visst har nåt ihop med sitt ex som han sagt att han inte har.
Men hon får honom gärna för dom är ju av samma skrot o korn om även han varit otrogen mot mig som han alltid hatat om nån är för just detta ex som han är hos nu igen var konstant otrogen mot honom o ändå trillar han dit igen. Inte nån vidare smart kille kan jag säga.
Äckligt men ack så sant.
Så idag åkte han ut helt ur mitt liv...alltså ut med det gamla...

OCH de nya som kom in var en TV...
Följde med mamsen efter jobbet för att hjälpa henne o titta på Tv om hon ville köpa en ny, hon hitta 42 tums o det sluta med att vi båda köpte precis likadana.
Försäljaren o vi bestämde att han skulle leverera hem dessa imorgon pga min TV fanns i en butik i Hyllinge.
Snacka om impulsköp..

Senare på kvällen vid 19-tiden ringer mamma o säger att TV:n är på väg, då visa de sig att TV från Hyllinge kommit med försäljarens kollega.
Så in kom det då alltså en helt NY tv idag,.
Är jättenöjd med mitt köp även om jag blev av med massa tusenlappar. men min gamla tv är en tjock tv o hängt med i 9 år o antenn uttaget har krånglat ett tag, så de va nog tid o köpa ny nu.


Kommentarer

  • Rossis säger:

    GRATTIS till ALLT idag vännen =)

    Du är verkligen värd att må bra, och det kommer Du att göra nu hjärtat!!



    kramar om massor

    2010-09-14 | 22:44:02
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/
  • Linda säger:

    Helt rätt av dig att dumpa den där killen, gå vidare !!Du är värd så mycket bättre

    Snyggt shoppat, helt rätt pengarna ska rulla L* kram

    2010-09-14 | 23:01:42
  • Åsa säger:

    Så skönt att du blev av med han vännen. Bättre finns :)

    Snygg tv :)

    2010-09-15 | 08:07:34
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: