VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'natt söndag

Kategori: Jag o min vardag

Söndagen går mot sitt slut och som vanligt skulle jag vilja haft lördag och en dag ledigt till. Hinner ju aldrig med allt jag planerat för helgen...*suck*.

Fast idag har jag:

* tvättat
* diskat
* plockat undan här o var
* fixat midda
* sorterat bland papper
* kollat klart en serie o en film
* bloggat
* städat toaletten

Skulle även ha gjort:

* bakat frukostbullar
* dammsugat o torkat golven (blir imorgon)


Funderar nu på att se den nya Robin Hood filmen, fast vet inte ändå för den varar ju i 2 1/2 timme o då somnar jag inte förrän vid 2-3 inatt. Okey att jag klarar mig på lite sömn, men ska lixom fortsätta att inventera på jobbet imorgon så de gäller nog att försöka få så mycke sömn som möjligt tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: