VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag = Ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

I morse när klockan ringde 05.45 så ville jag inte alls upp, så jag snoozade till 06.10..fy på mig..haha. För sen blev de ju bråttom. Tur jag inte äter frukost och annat som typ kaffe.

Väl på jobbet blev de ju inventering i 8 tim..*suck*..börjar bli riktigt trött på det nu, tur jag har  ett enormt stort tålamod med alla siffror osv.
Men trist att inte alla på företaget engagerar sig i detta nya system för det innebär ju då att det aldrig kommer att funka o jag får bara inventera om o om igen.

Mötte upp med mamma på Ica efter jobbet. Hitta en del billigt där både vad gäller mat och hygienartiklar.

Och nu har jag fått i mig midda, äntligen...korvgryta och pasta snäckor.
Blev lite sen sådan för jag satt och vänta på att killen från audio o video butiken skulle komma o titta på varför min nya 42 tums plasma tv inte ville starta.
Och så typiskt att den gick igång på hans första försök, men skönt för då slapp han ta den med sig för en koll.
Han sa att de va minnet som behövde startas om, oftast tar de 12 timmar men tydligen lite längre för denna tv:n. Ja ja..hoppas det inte händer igen.

Nu blir de en dusch o sen tv..."Halv åtta hos mig"!!


Just de ja, fick under natten hem den nya "Resident Evil" filmen, funderar på att titta på den i sängen innan jag ska sova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: