VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka och nya utmaningar

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och ny vecka, ska bli spännande och se vad den har med sig.
Jobbar ju eftermidda denna veckan, vilket innebär kl:14-23, fast fredan är ju kort 14-18.

Kom upp vid 9-tiden idag. Bra och göra det när eftermidda innebär mindre fritid och sånt där.
Inte gjort så där jättemycke mer än röjt i köket, fixat maten till jobbet, plockat lite här o var och såklart sett min favoritserie "Våra Bästa År".
Och även lyckats hitta resterande avsnitt av säsong 1 av serien "The Vampires Diaries" som jag jagat så länge nu, så ikväll när jag kommer hem vet jag precis vad jag ska göra.

Har idag tagit ett beslut angående mig själv och honom, jag är singel nu och tänker fortsätta och vara det. Men beslutet innebär mer än så som jag återkommer till en annan dag.
Ska i alla fall stå på mig ordentligt. Mig går man inte bakom ryggen på ostraffat, även om jag inte låter detta störa mitt liv. Är absolut inte långsint, utan har en plan istället..hehe. En mycke smart sådan där några stycken inte kommer att fatta vad som hände...haha...är jag elak nu?! Nä, låter farligare än det är. Men tror ändå mina nära vänner kommer och gilla det eftersom dom känner mig.

Nä, nu ska jag göra det sista innan det är dags och trampa ner till jobbet...

Önskar alla en trevlig måndag...hörs ikväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här: