VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Respons är roligt

Kategori: Jag o min vardag

Riktigt kul med responsen jag får ang min blogg o att den ska lösenordsskyddad.
En vid namn Filippa säger att hon följt min blogg o vill fortsätta, riktigt kul för det är för mig en helt okänd person. Kul när anonyma ger sig tillkänna o gillar ens blogg.
Så till er alla, ni kommer såklart att få mitt lösenord.

Idag har jag då jobbat på kontoret (är ju annars operatör) med inventering mellan kl:8-17 (carolinas gamla dator jag sitter vid). Lägger in produkter, massa osv i ett nytt program som företaget startat upp. Blir säkert bra när de är klart o alla har lärt sig hur de funkar. Hoppas oxå att chefen o ägaren blir nöjd med det jag gör.
Ska jobba med samma imorgon på samma arbetstid.

Ikväll är de mest lugnt, går o plockar lite o sånt där. Ska snart se på CSI på femman. Sen blir de nog sängen o fortsätta på boken jag börja på igår, blev ju hela 100 sidor igår, riktig sidvändare så jag tappa bort tiden totalt, men somna ändå rätt så tidigt tycker jag, runt 1-tiden.
Är ju sån att jag bara behöver runt 5 tim sömn per natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: