VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sjuk, sjuk, sjuk

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då var man sjuk igen, en seg förkylning som började visa sig sent i lördags. Så typiskt, bara 3 1/2 vecka sen sist.
Är nog inte så populärt hos chefen idag, med tanke på att han anser att man kan jobba oavsett hur sjuk man är och även med feber, men de anser inte jag.
Jag blir ju inte hemma och förlorar pengar frivilligt precis. Så imorgon tänker jag gå dit om inte febern är värre.

Fick i helgen veta en sak som jag misstänkt ett tag, tänk att folk kan vara så falska och inte ha något samvete alls. Stackars deras barn och hoppas att dom absolut inte tar efter sina föräldrar. För fler sådana personer behövs inte i denna falska värld vi lever i.

Låter kanske negativ nu, men jag är nog en av de mest positiva som finns.
Ska blogga om detta längre fram, om ca en månad, men just nu håller jag tyst pga en sak som jag vill ska hända. Så hoppas de gör det.


Kommentarer

  • Rossis säger:

    Kramar om massor gumman!!



    Hoppas att Du snart piggar på Dig så, Du kan komma tillbaka till jobbet och få göra det Du absolut vill mest.. JOBBA =)



    Tänker på Dig!!

    kram

    2010-09-27 | 13:49:54
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Krya på dig vännen....



    Sv : Ja, det är så skönt att ha det



    Kramizar

    2010-09-27 | 18:02:32
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: