VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Vampire Diaries

Kategori: Filmtips

Måste helt klart tipsa om denna serie som är superbra och man kan absolut inte sluta titta.
Finns 22 avsnitt av säsong 1. Jag fick tidigt i våras tag på de första 8 avsnitten och sen sökt med ljus och lykta efter resterande. Vet ju att de gick på TV6, men jag ville se alla när jag fick lust och kunde och inte sitta och vänta en hel vecka mellan varje avsnitt.
Så till slut hitta jag alla avsnitten på en sida som heter tankafetast.se
Så igår till idag har jag sett de resterande avsnitten och längtar nu tills jag får tag på säsong 2...



När serien börjar möter tittaren syskonen Elena och Jeremy Gilbert som nyligen förlorat sina föräldrar i en bilolycka och nu bor hos sin unga moster Jenna. Elena söker tröst hos sina vänner Bonnie, Caroline och ex-pojkvännen Matt medan Jeremy flyr till drogernas värld tillsammans med Matts syster Vicki. Det nya skolåret på Mystic Falls High School för med sig en spännande ny student; Stefan Salvatore. Elena och Stefan dras genast till varandra, men Stefan har en hemlighet som Elena inte känner till, han är en vampyr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: