VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det börjar närma sig

Kategori: Jag o min vardag

Varit på banken med Sabina och satt in våra resepengar så vi kan köpa resan precis när som helst.
Härligt och veta att man är en bra bit på väg. Passet är beställt och badkläder är beställda, bara och hoppas på att de passar med ju.
Ska börja packa resväskan så smått i helgen, man vet ju aldrig om man hittar en resa dagen innan det är dags att åka. Gäller att vara förberedd.

Var även inne på systemet och tänkte köpa hem en till flaska Relax, men hitta ett annat vin som hade smak av ananas o fläder o en smak till jag inte minns, lät gott i alla fall, får väl se om de stämmer.
Är ju bortbjuden på taco kväll på fredag och tänkte jag kunde prova detta vinet då. Någon som provat det kanske?




Och här med mig vid datorn ligger min söta katt så fint och sover

Kommentarer


Kommentera inlägget här: