VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår & Idag

Kategori: Jag o min vardag

Blev inget bloggande igår, så jag får berätta om igår o idag samtidigt här känner jag


IGÅR.......

Igår vid 17-tiden kom Sabina hem till mig och vi käkade midda som jag lagat och satt och planerade och pratade om vår resa vi ska göra vilken dag som helst.
Vi hade supertrevligt och våra planer osv blev hur bra som helst. Men vi vet ju fortfarande inte var vi ska eftersom vi både kan och har råd med en sista minuten resa, så detta blir spännande med att ha "destination okänd".
Men eftersom jag bara varit på Kos så kvittar de mig var resan går. Bara det blir någotsånär inom rimlig peng.


IDAG....

Tog tåget till Hässleholm kl:11.10 med min mamma, Sabina o hennes mamma. Min mamma åkte vidare med Malmö tåget eftersom hon skulle till sin mamma.
Vi andra gick iväg på shoppingrunda, var inne i hur många butiker som helst o hitta inte ett enda klädesplagg jag ville ha..*suck*..men fick i alla fall varit hos polisen och fixat mitt pass.
Så nu är de bara o vänta på att de ska bli klart, sen kan vi resa vilken dag som helst.
Sabinas mamma bjöd på mat på Graffitti, supersnällt, jag gillar inte bakad potatis så jag valde en baguette med räkor o sånt istället, mycke gott, så där ska jag äta fler gånger.
Kom hem igen vid 16-tiden och strax efter så börja de spöregna, snacka om tur alltså.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: