VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen ork och lust

Kategori: Filmer jag sett 2008

Igår lördag var ingen rolig dag.

Kände mig helt slut, trött hela tiden, orkeslös och helt matt i hela kroppen.
Så jag tillbringade hela den dagen och kvällen i sängen med TV och serien Förhäxad.
Trodde jag skulle bli sjuk, men idag mår jag mycke bättre. Skumt att det kunde vara så här.
Ja ja, bara jag inte blir sjuk tills vi ska åka om 3 dagar så.

Blev ingen midda igår, utan mamma och jag beställde vars en pizza, riktigt gott, var ju ett bra tag sedan jag åt sådan mat.




Kebabpizza special med vitlökssås i en burk


Nä nu ska jag snart dra igång och städa så här är rent och fint när jag kommer hem från min resa den 29 april



Kommentarer


Kommentera inlägget här: