VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Klappat & Klart

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag varit iväg och hämtat passet. Äntligen kände jag när jag hade det i handen. Bara resan som saknas nu. Väl hemma igen så blev det telefonsamtal med reskompisen Sabina och vi hitta en resa eller ja 2-3 st men de var inte så där jättelockande. Men tills slut bestämde vi oss för en Kreta resa, lika bra o ta den eftersom vi hoppa över Lanzarote förra veckan fall i fall de kom nån billigare osv. Och nu stiger verkligen priserna hela tiden känns det som. Oxå måste vi ju åka senast den 21 april för att hinna hem till hennes skola börjar.

Så..nu är det bestämt. Natten till den 21 april tar vi tåget till Sturup o kommer att landa på Kreta strax innan midda den 21:e.
Tvungna att åka så på natten pga dåliga förbindelser för oss med tåg osv.

Kan inte fatta det..jag ska ut o resa...alltså jag ska verkligen åka iväg på en semester.
Ska bli så underbart härligt.

1989 är sist o den enda gången jag varit iväg, var då på Kos i 2 veckor. Hade riktigt kul den gången även om 2 veckor var för mycke.

Nähä nu ska packningslistan skrivas o lite annat så man kan packa resväskan då o då o inte glömmer nåt.

Kreta...Here We Come:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: