VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nytta & Onytta

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag varit duktig. Packat resväskan så gott som klar..*hoppas jag*.
Bara sånt där litet av det sista som ska ner, oxå blir det ju handbagaget i form av en ryggsäck oxå som ska fyllas, men det görs sista dagen.

Städat i massor, bara dammsuga och torka golven imorgon.

Gjorde en ny midda idag oxå, som jag lagt ut i min matblogg.



Stekt strimlat kött med selleri i grädde och buljong och ris till detta.


Sen lite senare så blev jag så sugen på äpplepaj på en smuldeg, hade alla ingredienser hemma så jag kunde absolut inte motstå att göra en sådan...haha



Blev över av middan och pajen, så jag får äta samma imorgon känner jag, men det gör inget för det var ju så gott.

Nu tror jag att jag ska släcka ner datorn och bädda ner mig i sängen och titta på säsong 2 av Förhäxad tills jag blir trött.

Sov gott och hörs imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: