VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Om 9 dagar så.....

Kategori: Jag o min vardag

....bär det av till KRETA som jag skrev om innan.

Kommer ju att ta många kort när vi är där nere, men tänkte redan nu bjuda på en bild där vi ska bo.
Ser riktigt mysigt ut, tycker ni inte det? Kolla dessutom så nära vi har till havet.



Har inte riktigt gått in i mitt lilla huvud att vi verkligen ska ut o resa. Men blir väl så med tanke på att vi nästan letat i 3 veckor.

Nu kommer man bara att gå o längta dag ut o dag in.
Och sen de här med att packa...hmm, blir nog en historia för sig, gäller ju att tänka smart o sånt o verkligen se till att få med sig det nödvändigaste. Just nu känns maxvikten på 20 kg väldigt litet. Men dom som är mer vana att resa säger att de inte är några problem. Får väl lita på dom.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: