VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pigg & Utvilad

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade för en stund sedan, fick sova hela 2 timmar, kan ju säga att det behövdes.
Så nu är min energi på väg att stiga här & jag ska ta tag i det sista i hemmet så här är rent & fint när jag kommer hem från Kreta.

22 grader i solen & inte ett enda moln på himlen, helt underbart. Borde egentligen inte vara inne, men har tyvärr inte tid att gå ut. Måste ner i tvättsttugan oxå kom jag på.

Läste precis en väns blogg, tjejen som jag ska iväg på resa med. Tydligen har vänner till henne sagt att dom tror vi kommer & skriva historia på vår resa.
Hon tror att dom har rätt...haha..det tror faktiskt jag oxå.
Vi är helt galna när vi kommer ihopa oss. Men det bjuder vi på. Så länge man har kul & trivs så kan inget gå fel.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: