VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sol & Värme

Kategori: Jag o min vardag

Idag har det verkligen varit en underbar dag med sol och 12 grader i skuggan. Och vad har jag gjort?  JO, bara varit inne..men såå rastlös och inte orkat göra något ändå.
Precis sett en skräckis "Prowl", den var sådär.




Fortfarande går resan mot destination okänd, hoppas på att hitta en resa under kommande vecka. Börjar bli ont om tid eftersom min resvän ska börja sin utbildning den 2 maj.
Men ska bli skönt och få komma iväg till ett varmare land även om jag inte är så förtjust i värme. Men finns väl nån skugga mellan varven till mig dit vi kommer..*s*
Vill verkligen åka iväg nu, komma bort lite och bara göra ingenting, kanske bra för min onda hand/arm oxå att få vila den riktigt ordentligt en vecka.
Häva drinkar, vin och annat med den kan ju inte vara så jobbigt, eller..haha




Nu är klockan 19.14 och för mig blir de en dusch och sen nog bara sängen med film, tv eller nån seriebox, fast får ju titta till datorn lite mellan varven.
Eller tar jag min laptop istället för den kan jag ju ha med mig i sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: