VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trött & Hängig

Kategori: Jag o min vardag

Kände mig pigg när jag gick upp idag.
Men sen runt middagstid har jag känt mig trött o hängig.
Fick till o med gå o lägga mig, och hör och häpna, jag somnade ett par timmar,
inte likt mig. Kanske jag håller på att bli sjuk. Ja i så fall bättre nu än sen för
om ca 1 vecka åker vi ju och då vill jag minsann vara frisk.

Skulle gjort fisk i ugnen till midda, men orkade verkligen inte.
Hittade en Minestronesoppa från Blå Band i skafferiet, den fick duga.
Ibland är sådana soppor goda och det var den så det var nog en sån dag idag.



Vet inte om jag ska bänka mig i sängen resten av kvällen med tv och laptopen.
Känns nästan som det faktiskt lockar, är verkligen orkeslös.
Men måste ner och hämta sista tvätten först.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: