VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

VIKTIGT MEDDELANDE

Kategori: Jag o min vardag

Känner att detta får bli mitt sista inlägg, för imorgon vid 23.30 börjar min resa mot Kreta.
Och känner nu att all fokus behöver finnas för det sista inför resan.

Så från och med idag till den 29 eller 30 april kommer min blogg att ligga nere.

Hoppas att alla ni läsare har överseende och återkommer när jag kommit hem igen.
Då blir de massa läsning om vad som hände där nere och fullt med foton såklart.
Funderar på att göra en egen blogg för detta ändamål, som typ kan heta
"Min vecka på Kreta" eller ja, något i den stilen, får väl se när jag kommer hem.
Men något blir det i alla fall som ni läsare får ta del av.




Önskar Er Alla En Riktigt Trevlig Påsk



Kommentarer


Kommentera inlägget här: