VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

12 av 10

Kategori: Jag o min vardag

Precis varit iväg på cykel till Ica och på väg dit fick jag hoppa av cykeln för det kändes som lite luft i bakdäcket och det stämde. Skulle sedan upp igen på cykeln och då hände det där som är så himla aj aj ont. Knäet vek sig, det gör så förbannat ont och tar andan ur en, en lång stund.
Fy fan säger jag bara, 12 på en skala från 1-10. Och nu är hela benet full av värk, vilket kan ta upp till 1-2 dygn innan det släpper, mindre kul.
Längtar tills mitt knä blir som vanligt igen. Vet ju att det kommer att ta månader och jag vill verkligen inte gå på kryckor mer nu, 2 veckor sedan jag la dom imorgon.

Nu ska jag göra midda tror jag...stekt lax och hemmagjord mos.
Längesen pga nypotatisarna är ingen höjdare att göra mos på, säger bara tapetklister




Kommentarer


Kommentera inlägget här: