VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1500................

Kategori: Jag o min vardag

Då var man framme vid inlägg nummer 1500, rätt klent kan jag tycka eftersom jag haft bloggen sedan juli 2008.

Men i början var jag inte så flitig eftersom jag gick en utbildning på Lernia och fick då åka hemifrån med tåget kl.6.40 och sedan inte hemma förrän vid 17.30 om kvällarna.
Och sen skulle man hem och fixa mat, duscha och hemmets sysslor osv.
Så man hade inte så mycke tid.

Men känns i alla fall som jag varit flitigare sen dess,
och särskilt i år känns det som att jag skrivit massor.
Tänkte ett tag lägga ner min blogg, men ångra mig, kul och skriva, lägga ut bilder osv.
Sen struntar jag i om jag har 100 eller 1000 läsare,
mindre viktigt.

Men läsarna ökar i alla fall har jag märkt, även om det kommenteras sällan,
vilket inte heller är så viktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: